Одеська філія Суспільного вийшла в ефір з новим логотипом

шаблоны YooTheme
шаблоны Недвижимости joomla

1 жовтня 2018 року телеканал «UA: ОДЕСА» вийшов в ефір з новим логотипом та новим оформленням телепрограм. Також, саме в цей день у 1956 році відбувся офіційний вихід в ефір першої програми Одеської студії телебачення.

«Це маленький крок для Суспільного, але величезний для нас. Вся команда активно працювала над очищенням нашого контенту,  раз на декілька днів мене постійно запитували колеги – коли ми отримаємо новий логотип. Дві літери UA – це не тільки стильне оформлення, якого вже давно потребував канал, це наша перемога над джинсою та порушенням стандартів здорової журналістики. В майбутньому ми готуємо оновлення графічного оформлення всіх наших програм та серію міжпрограмного контенту про Одеський регіон» - зазначила продюсерка Одеської філії Суспільного Ірина Кипоренко.

Згідно узагальненого моніторингу дотримання стандартів інформаційної журналістики в новинах філій Національної суспільної телерадіокомпанії України 18–22 червня 2018 року, Одеська філія дотримувалася фахових стандартів на 5,32 із 6 можливих балів.

Нагадаємо, 23 серпня Одеська та Волинська філії НСТУ отримали логотип Суспільного — UA:, оскільки ці регіональні дирекції показали найкращі результати й були відзначені як такі, що відповідають стандартам якості Суспільного.

мир высоких технологий
Скандинавия, Гжель, Ностальгия